
Wat een dag. Wat een editie.
Op 13 juni mochten we samen met jullie genieten van een fantastische tweede editie van Holy Gravel. Honderden gravelaars trokken door de bronsgroene natuur van Limburg en het Nationaal Park Hoge Kempen, genoten van uitdagende routes, sterke bevoorradingen en vooral van de unieke sfeer die Holy Gravel zo bijzonder maakt.
Dit succes was onmogelijk geweest zonder onze deelnemers. Bedankt aan iedereen die aan de start verscheen, kilometers afmaalde, elkaar aanmoedigde en mee zorgde voor de positieve en ontspannen gravelbeleving waar Holy Gravel voor staat.
Daarnaast willen we onze partners, vrijwilligers en sponsors uitdrukkelijk bedanken voor hun steun en vertrouwen. Een speciale dank gaat uit naar GNB BV, Stad Peer, Interrent, HEBO, Veloglobe, Wout Quintens en Cyclis. Dankzij jullie bijdrage konden we opnieuw een kwalitatief evenement neerzetten dat toegankelijk blijft voor iedereen.
Na twee geslaagde edities kijken we met veel trots terug en richten we onze blik alvast op de toekomst. De voorbereidingen voor een volgende editie beginnen binnenkort.
Bedankt en tot de volgende Holy Gravel! 🚴♂️❤️🔥
De locatie van ons event is in Peer. Op deze locatie kunnen we zowel voor de deelnemers als voor de fietsen een wasgelegenheid voorzien. Ben je benieuwd naar onze volgende editie? Houd zeker onze socials in de gaten.